14 Haziran 2016 Salı

Koray'ımın ilk tiyatrosu

Bugün (03.06.2016) Koray ilk kez tiyatro izleyecek. Yanında olamasam da çok heycanlandım. Kreş hayatımıza girdikten sonra Koray'da çok güzel değişiklikler olacak inanaıyorum.
Korayın alışma süreci aslında benim de alışma sürecim oldu. Ne yaptıklarını, nasıl zaman geçirdiklerini, öğretmenlerinin ilgisini gördükçe çok rahatladım.


Canım oğlum...
Bu güzel zamanlarını unutmamak için not almaya calısıyorum .....Not almayı unuttuklarım vardır elbet ama hepsı kabimin en güzel köşesinde.



ve aklıma gelenler :

13.06.2016-- Dün Fenerbahçenin basketbol şamiyonu olduğunda koltukta uyuya kaldın, aslında o kadar cok kudurmuştuk ki yorgun düştün..
-Karıncaları takip ettik:D
-ne zaman bei seviyor musun , babanı sevıyor musun desek ıhh ıhh diyorsun:):) ama yuzunde sımarık bır gulumseme olmasına bayılıyorum pazar gunu kolumda uyurken benı sevıyor musun dıye sordugumda ilk kez hıı hııı dedin:):):) uyku sersemı sanırım:D
-burnun aktıgında gidip pecete alıp sılıyorsun.-
-bulgur pilavına bayılıyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder