14 Ekim 2014 Salı

32 haftalıktan 7 aylığa terfi:)

Merhabalar,

Evet başlıktan da anlayacağınız gibi benim küçük fındığım son yazımdan sonra ani bir karar ile ailemize katılmak istedi. Gerçekten erkeklerin askerlik anıları, kadınalrın ise doğum hikayeleri unutulmuyor : )

Tarih 14 Mart 2014 Cuma
                      İş yerinden erken çıkarak hastaneye gittim. 32 hafta çalışabilir raporu alarak 5 hafta daha çalışıp öyle doğum iznine ayrılacaktım.  Hastanede 1 saat işlerimi hallettikten sonra  Dilge ile buluştuk.. Dilgeee canım dostum, her fırsatta, her güzel zamanımda yanımda...Sohbet muhabbet ettik, sonrasında annemlerin Ankaraya içim yola çıktıklarını öğrendim. Hamileliğim lerlemiş, ağırlaşmıştım doğal olarak malum ev işleri, yemek konusunda zorluklar çekiyordum, sağolsun anneciğim, babacığım bana yardıma geliyrlardı. dilge ile ayrıldıktan sonra Hibomla alışverişe gidip eve birşeyler aldık, sonrasında annemleri karşıladık.
Annemleri görmek o kadar iyi geldi ki bana da..Arabayla geldikleri için Adana'nın muhteşem meyve ve sebzelerini taze taze fındıgım için yedirdiler bana..

15 Mart  2014 Cumartesi
                      Sabah uyanıp kahvaltımızı yaptıktan sonra annemle Kızılaya gittik. Fındığımız için eksikleri tamamlayalım, benım gecelik, pijama işimi halledelim dedik. Kızlay kalabalıktı tabi, ama işlerimizi hallettik. Tam eve döencekken, doğumda gelen arkadaşlarıma vermek için Hiboyla hazırladığımız etiketlere minik kavanoz almak için annemle ayrıldık. Annem bir kafede beni bekledi ben de biraz daha gezerek kavanoz aradım ve tum yürüyüşlerim, yorgunluğum bana kaldı, kavanoz bulamadım. Annemle eve döndük, aldıklarımızı beylerimize gösterdik, aksam da yorulduğum için erkenden yattım.

16 Mart 2014 Pazar
                       Nisan da Adanaya gideceğimiz için, Fındığımızın tüm esyalarını yıkadık ama ütüleme kısmını tamamlamamıştık, annemle beraber tüm minik parçaların hepsini ütüledik.. allahım nasıl büyük bir keyif, onalrı giydiğini, şirinliğini düşünmek bile insana inanılmaz mutluluk heyecan veriyor. Hibom herşeyi karış hesabı ölçüyor, gülüyor eğleniyoruz, öğlene doğru işimiz bitti, "haydi temiz hava almaya Eymir'e" dedik. Eymire gittik, o akdar güzel havada, bol oksıjenlerı içimize doldurduk, tabi orada da baya yrüdük. Akşam eve gittiğimizde baya yorulmuştum, ertesi gün de iş olduğundan  erkenden yattım.

17 MArt Pazartesi
                      Sabah işe gitmece, iş yerinde zaman geçirmece... akşam 6 da evdeyim. Annem yemek yapmış misss gibi, babamla kocam muhabbetteler.. Oturduk yemeğimizi yedik. Haydi batak oynayalım dedik. Çıkarttık kağıtları, ohhh keyifler yerinde ,muzlar havada uçuşuyor :) saat 10 gibi  ben yatıyorum cok yorgunum dedim.12 gibi böyle bir gaz sancısıyla uyandım. biraz yürüdüm, fındıktan ses yok, bir çikolata attım ağzıma biraz hareketlensin diye, 1-2 hareket etti rahatladım, sonra tekrar uyuyayım dedim, yok, yine kalktım lavaboya gittim hafif lekelenme Hiboyu uyandırdım dedim ben uyuyamıyorum. beraber salona gittik, sırtıma masaj yaptı, sıcak su ısıttı, mıdem için ama yok, tekrar lavaboya gittim biraz daha lekelenme.. annemleri uyandırdık bu sefer, biz bir doktora gidelim dedik. Onlar biz de gelelm dediler yok onemlı bırsey değildir dedik, Fındıga bakıp döneceğiz tekrar dedik. saat 2 gibi evden çıktık, Özel hastanelere gittik, doğum mu dediler, bilmiyoruz dedik, bir NST ye bağlayın bebek iyi mi öğreneleşm dedik ama özel hastanenin hastası olmadığımdan kendi doktorumun da rahatlığından giriş yapamadık. ve Ankaranın en eski kadın dogum hastanesıne gittik. hemen beni NST ye bağladılar, bebk kalp atışları iyi dediler, derin bir nefes aldım. Hibo  arabayı parketmeye gitmişti, uzerime bir kıyafet verdiler onu giydırdıler, sonra seni hemen doğuma alıyoruz diyip doğumhaneye çıkarttılar. Nasıl ya daha 32 haftalığız, çok erken dedim, bebek geliyor, doğumu geciktiremeyiz dediler. Kocam gelsin oyle dedim, o sırada Hibo geldi, ben doğuruyormuşum dedim, yok canım sakin ol herşey yolunda dedi. Asansöre bindik beraber, Hiboyu başka yere aldılar beni doğumhaneye...
18 MArt 2014 Salı
              03.00 te girdiğim doğuma saat 05.00 da Korayımla beraber  çıktım. Doğum normal şekilde gerçekleşti. Yaşadığım duygu, karmaşıklık, korku anlatılacak gibi değil. Koray!a birşey olacak diye aklım çıktı. Hep dua ettim, doğum sırasında, Koray ile konuştum, sıkı sıkı tutun buradan beraber çıkacağız dedim. O da benım en büyük destekçim oldu.Tabı bu sırada tek istediğim, annemin ya da Hibomun yanımda olmasıydı ama doktorlar hiçbir şekilde izin vermediler, annemle Hibo da yanıma gelmek için çok çabalamışlar ama olmadı.Doğumdan sonra Korayı hemen kucağıma verdiler, küçücüktü, sıcacıktı sadece "Hoşgeldin fındığım" dedim, sarıldım.


Devamı çoooookkkk:) ama bugünlük bu kadar:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder