19 Aralık 2015 Cumartesi

Bazen. .

Bugün okuduklarımdan çok etkilendim. Oyuncu Anneyi duymuşsunuzdur. Cidden hayran kaldım. Enerjisine, üretmesine, yetmeye çalışmasına,  çocuklarına  vermesine  ve daha bir çok şeye... sonra kendime baktım,  bize baktım... her zaman farklı birşeyler yaratmayı istiyorum , emek veriyorum ama birşeyler  eksik kalıyor sanki. .. daha ço emek vermek gerekiyor. Koray için okuduklarım,  kendi kararlarım,  doğrularım çerçevesinde ona birşeyler vermeye çalışıyorum. Ama bu aralar hep bir yetememe duygusundayim. Koraya yetmiyor muyum acaba? Oyuncu Anneyi okuduktan sonra benim yaptıklarım in kendimce iyi şeyler olduğunu düşünürken daha basit şeylerin daha kolay da yapılabilir olduğunu gördüm. ..

Düşünsenize bir Tv programına,diziye veya anlamsız olan o kadar çok şeye zaman harcıyoruz ki...güzellikleri kaçırıyoruz. ...

Oyuncu Anne demiş ki;

"Mum ışığında masal anlatmak için elektriklerin kesilmesini beklemeyin salterı indiriverin"

Sevgiler. ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder