7 Ocak 2016 Perşembe

Yılbaşı Hazırlıkları , Yılbaşı ve sonrarı

Yılbaşı öncesi, kafamda kime ne hadiye alacağım,yapacağım belliydi .. Can annelerim Beyza, Seda ve İpeke oğullarıyla beraber güzel vakit geçirmeleri için oyuncu annenin, yıllık oyun takvimi ve yanlarında kendileri için hediye. Ve diğer arkadaşlarım için ellerimle yapmış olduğum küçük el işi göz nuru hediyelerım. Bayılıyorum bunlarla uğraşmaya.
Hatta geçende Hibom dedi ki, "Bu iş uzerine yppgunlaşmanı istiyorum, harika işler çıkartıyorsun:D" ben ağzım kulaklarımda : "Gercekten miiiiiiiiiiiiiiiiii????" Cidden çok seviyorum. Kış ayında olmamızdan dolayı atolyemi net kullanamıyorum ama bir bahar gelsin bir gelsin, Koraya ve bana oyun alanı yaratacağım balkonumuzda.Kapamlı olmasına rağmen çok soğuk. Tüm eşyalarım kutuların içerisinde , dışarda donuyorrr:)

İşte ilk çalışmam. Kapı süsü:)


İlk başta almış olduğum ince demiri kalp şekline getirdim.Üzerine hani çiçekçilerde sapına tutturulan iplerden var ya hani:) onları doladım sıkı sıkı ve üzerine kırmızı ince telimi.
 Daha sonra küçük nar tanelerimi etrafına sarmaya başladım. silikon tabancasıyla çok kolay tutturuluyor zaten. Ve öncesinde annemle beraber hazırladığım, seramik hamurundan yapılmı kelebeklerimiz tutturdum...

veeeeeee tataaaammmmmm.... Kumandayla beraber çekmeseymişim iyi olurmuş:)


Arkadaşlarım için hazırladığım kardan adam iseee:)

Çok komik görünüyor değil mi:)
Kozalak toplamaya başladığımda aklımda direk bunu yapmak vardı, görür görmez bayılmıştım. Zaman kısıtım olmasaydı ve Koray izin verseydı,daha güzel şeyler çıkartacaktım.Ama bence gayet de sevimli oldu:D



Veeeee 2016 yılına girmiş bulunuyoruz. Aradan 1 hafta geçmesine rağmen ancak fırsat buluyorum yazmaya... Koray ile 3. yılbaşımız. Tabi birinde karnımda Adanada maaile girmiştik. Abimin süper fikri ile Fotoğrafçı çağırıp  tüm aile resim çektirmiştik , çok güzel bir yılbaşıydı. Diğerinde, Kuzenim Olgu,eşi Mehmet ve kızları Doğa ile bizim evdeydik. Doğa ile Koray yaşıt sayılırlar.Güzel bir akşamdı.Bu sene ise çekirdek ailece evde geçirdik.

Yılbaşı öncesi, eşe dosta hazırladığım hediyelerimiz var tabi. El işi, uğraşlarını çok seviyorum. Bir de küçük şeylerle insanları mutlu etmeyi. Geçende bir arkadaşıma söylemiştim. Aslında önemli olan bir insanı mutlu etmek! Yaptığın şeyi karşıdaki sevmeyebilir, tarzı olmayabilir, beğenmeyebilir buradaki amacını hep hatırlamak lazım. Sen bunu onun için yaptın  ve mutlu olması gereken kişi sensin!!

2016 yılı herkese sağlık , mutluluk, huzur getirsin.

Koray ve Hibomla geçireceğim koca bir yıl bizi bekliyor.
Oyuncu anneden , Oyun takvimimiz hazır.



İş yerinde olduğu gibi, Hibomla yıllık hedeflerimizi belirledik. Bakalım ne kadarını yapacağız:D 



İyi Yıllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder