16 Aralık 2013 Pazartesi

14.12.2013

Merhabaaaaaa,

Bugün kimselere söz vermedim, fındığımla randevumuz var. Hibom da, ben de sabah heyecanla kalktık. Hemen günün planını yaptık .Sen de, sanki bizim tüm heyecanımızı hissetmiş gibi tepkiler verdin bugün. O kadar hayecanlandırdın ki beni.. Bu anımızı hemen Beyzoş ile paylaştık, sonra babamızla,eeeeeee anneannemiz meraklı J her gün soruyor ona söylemeden devame demedik güne.
Bugün ikinci  buluşmayı da Dilge yaşayacaksın. Gerçi sen biliyorsun Dilge’yiJ Sık sık mektuplaştınızJ 15 yıllık  dostum, nikah şahidim, her anımda beni yalnız bırakmayan, her daim mutluluğumu ve hüznümü paylaşan kadim dostum. Şöyle düşününce çok zor zamanlar da yaşadık Dilge ile..Ama hepsini konuşarak, karşılıklı anlayış ve saygı içerisinde halledebildiğim ve kaldığım yerden devam edebildiğim tek insan.
Dün bir blogta okudum 19-20. Haftalarda , anne karnına kulağınızı dayadığınızda duyabiliyormuşsunuz. Akşam hemen test edelim dedik. Hibomla paylaştım hemen,denedik. Sessiz bir ortamda, çok derinlerden gelen güm güm sesi duydu babamız:D ben de istiyorum ben de istiyorum desem de  nafileee, ben doktor gününü beklemek zorundayım:D
Bebek odası konusunda çok çıkmaza girdim. Her kafadan bir ses çıkıyor. Nasıl yapılınca daha rahat ederiz, fındığım daha rahat eder bilemiyorum. Kimisi yatak odasına bır yatak al hep yanında olsun dıyor, kimisi kendi odasının düzenine alışması için odasında kalmalı diyor. Ben ne istiyorum peki? Evimiz 3 odalı. Bir odamız misafir yatak odası, orayı bebek odası yapmakta kararlıyız. Ama şehir dışından arkadaşlarımız olsun, ailemiz olsun gelenimiz gidenizmiz hiç eksik olmuyor. Bundan asla şikayetçi değilim. Hem dostalrımla zaman geçirmek ,hem de misafir ağırlamaya bayılıyorum..her haftasonu gelseler yok dememJ Doğum yapmış ve tecrübe edinmiş arkadaşlarımdan fikir aldıktan ve okuduğum onca bloglardan sonra kafam iyice karıştı. Ben biliyorum, öyle hissediyorum huzursuz, uykusuz,çok alayan bir bebek olmayacak benim fındığım. İlk başlarda bile, hep o oda bebek odası olacak diyroduk ve snuç itibari ile dün de öyle karar verdik. Hibom, ailemize göre şekillendirelim hayatımızı, misafirlerimize göre farklı bir düzene girmeyelım, hem oturma odamızdaki koltuğumuz da yatak oluyor, sıkıntı yaşamayız dedi.. Rahatlattı benii...
Bu ay itibari ile alacaklarımız listesine başlıyoruz. Malum 5 ayı geride bıraktıkJ Şimdi daha da heyecanlı, kıpraşımlı, alışverişli günler başlasın. Listeyi en kısa zamanda paylaşacağım. Şimdilik bu kadar,

Sevgilye
Gökçen & Fındık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder