6 Aralık 2013 Cuma

Biliyorum çok çok uzun zaman oldu yazmayalı. Ara ara unutyorum bir blogumun olduğunu, her seferinde daha sık yazacağım dememe rağmen zaman bulamıyorum.  L Gerçekten yoğun yaşıyorum ve bu tempoyu seviyorum. Bundan sonra yoğun tempomda bloguma da özel bir yer ayıracağım.

10 yıllık beraberliğimizin ve 2 yıllık evliliğimizin ardından aile oluyoruz. 13,5 haftalık hamileyim... Bu süreç inanılmaz keyifli ve heyecanlıymış. Yaşamak isteyen herkese ,sağlıkla, mutlulukla yaşatsın Allah’ım. 13,5 hafta nasıl geçti, kalan 26,5 hafta nasıl geçeçek bilemiyorum ama sabırsızlıkla bekliyorum.

Hafta hafta yaşadığım durumları sizlerle paylaşacağım bundan böyle, hem belki hamile olanlarınızın ilgisini çeker. O kadar çok okumaya çalışıyorum ki, hiçbir ayrıntıyı kaçırmayayım istiyorum. Hamile olduğumu öğrendiğimden bu yana hemen hemen her gün not alıyorum. Eşimin ayrı benım ayrı defterlerimiz var, söz verdik okumayacağımıza ama kaçamak yapabilirim:D

İlk 13 hafta nasıl geçti? Beslenme düzenim nasıl ? hepsini yazacağım tek tek.. Hamile olduğumu 30 Ağustos ‘ta öğrendim. Testler hep negatıif çıksa da, kan tahlillerim hızla artış gösterdi. Ama ben inat ettim o iki çizgiyi göreceğim diye. Doktorum kesinlikle hamilesin dedikten sonra gittim bir test daha aldım. Veeee o muhteşem iki çizgiyi yaklaşık 5 haftalıkken gördüm.:) Hiboma söyle şeklim de ayrı bir olaydı tabii. Her özel şeyi yazamam ama hayatımda unutamayacağım bir an idi...13 hafta boyunca sıkıntı yaşamadım desem yeri. Bulantı olayını hiç yaşamadım. Balığı çok sevememe  her hafta 2 kez tüketmeme rağmen, hamileliğimden bu yana balığa karşı bir uzağım. Balık kokusu, konusu bile yüzümün şeklini değiştirmeye yetiyor.Balık konusuna bir çözüm bulmalıyım.Dışarda yemek yememeye gayret ediyorum. Ne zaman dışarda yemek yesem, midem bir kötü oluyor. Çay,kahve ve gazlı içeçeklerle aram çok olmadığından şanslıyım, ayda yılda bir içerim,kahve hiç tüketmem. Doktorumun bana söylediği en güzel şey;”Gökçen sen hasta değilsin, hamilesin. O yasak bu yasak şeklinde düşünme, sadece sağlıklı beslenmeye çalış, az yemek bol su” dedi. Sloganımız da hep bu oldu. Az yemek, bol su. 13,5 haftada toplam 2 kg aldım. Bu da benim açımdan güzel bir sonuç. Kilo almaya müsait bir yapım olduğundan tedirgindim aslında ama doktorum sorun olmadığını, düzenli yemek yeme sonucunda sıkıntı olmayacağını söyledi. Ben de kendim için fındığımız için buna özen gösteriyorum.

Simdilik bu kadar.. en kisa zamanda yazacağım yeniden. ..

Alışveriş listesi, alinacaklar...
Daha cok isimiz var:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder