16 Aralık 2013 Pazartesi

Tekrar merhaba,

Aslında bloguma yazı yazıyorum ama yayınlamam biraz geç oluyor sanırım. Şirkette sitelere erişim engellendiği için, akşam da eve gelince unuttuğumdan yayınlamalarım geç oluyor. Bugün ve yarın boş olduğum için uzun uzun yazabilirim diye düşündüm.

Cuma günü doktora gittik. Çok şükür fındığımın keyfi yerinde, herşey yolunda. Dilge'miz de mutluluğuuza mutluluk kattı zaten. Onunla konuşmak, dertleşmek o kadar iyi geldi ki... Bir rahatladım, bir gönlüm ferahladı ki sormayın. Hibom da sırf biz rahat edelim, keyifli zaman geçirelim diye yalnız bıraktı bizi. ay cuma günü gece Hobbit filmine gittik, geldiği gibi. MÜKEMMELDİ. Dilge ile en son ne zaman sinemaya gittiğimizi bile hatırlamıyorum:) cok iyi ldu, çok iyi geldi 3müze ,pardonm 4müze:D

SAbah güzelce kalkıp hazırlandık, önce Hibom evdençıktı arkasından da ben. Ofise gittim,içeri, ilk girdiğimde birşey anlamadım ama biraz zaman geçtikçe içerinin boya koktuğunu anladım. Haftasonu ofis boyanmış ve havalandırılmamış. Allahımmmmmm k,imse içerde duramıyor, havalandırma havanın soğukluğundan dolayı sağlanamıyor,artık herkes aşağı indi ve 15-20 dk havalandırıldı ama tabi o kadarlıkla birsey olur mu? koku yavaş yavaş baş ağrısı yapmaya başladı, ve dayanamayıp izin aldım. Yarın da gitmeyeceğim. İşten çıkıp Sedaya uğradım. Seda da,iş yerinden en samimi olduğum arkadaşım. Doğum izninde, o gelecek sanırım ben izne ayrılacağım. Onunla konuşmak, sohbet etmek de çok rahtlattı beni...

Bugünkü maceram da böyle geçti.


Sevgilerrrr,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder