8 Aralık 2014 Pazartesi

Geçen 1 ay içerisinde

Merhabalar,

Yazamıyorum ama hep aklımdasınız. Koray'ımız bu süre içerisinde o kadar değişim gösterdi ki biz bile şaşırıyoruz.
28 Kasım'da emeklemeye başladı, bir orada bir burada.. Terliklere karşı inanılmaz ilgisi var, nerde terlik görse can havli ile koştur koştur ona gidiyor.Emeklemesini, çabalamasını, bir yerden tutunup ayağa kalmasını izlemek inanılmaz keyif veriyor. düşünsenize bomboş bir beyin ve sizin yönlendirmelerinizle, öğrettiklerinizle hayata tutunacak, birey olacak...hep güzel şeyler yaşatsın Koray'ıma.
Biz neler yapıyoruz???
* Yazın her gün, kışın gün aşırı banyo yapıyoruz.
* Sabah kahvaltıda hemen hemen her şeyi yiyoruz.tabi yasaklar dışında.(Yumurta, peynir, pekmez, ceviz,ekmek,zeytin, yazın halamızın yaptığı konserve domatesler) daha ne olsun, siz olsanız sizi de yeriz:D
* Kendi mayaladığımız yoğurt
* Meyvelerimiz
* Somon, ayyy o kadar sevdi ki, her gün yedirmek isterim:D
* Ve tabi vazgeçilmezimiz anne sütümüz.

Doğumdan sonra çoğu insanın yaşadığı konudur sanırım, sütün yetmiyor, bu çocuk aç, doymuyor mu... gibi insanı gerçekten etkileyen, sinirlerini bozan bir durum.. İnsan elinden geldiğince bu tarz durumlara kulağını tıkamalı.. Psikolojik olarak insanlar etkileniyor ve gerçekten sinirleniyor. Ben de yaşadım aynı durumu ama bir süre sonra duymamaya çalıştım, az da olsa başardım sanırım:) Koray doymasaydı, hep aç olsaydı kilo alımı olmazdı, sürekli ağlaması aç olduğunu gösterebilir ama başka nedenler de düşünülmeli, mesela gazı olabilir, alt değiştirmek gerekebilir, uykusu olabilir ki bunların arasında en çok gaz sorunu oluyor.
Emzirmek gerçekten çok güzel bir şey. Ben emziremiyorum, sütüm yok diyenlere sadece şunu diyorum, ben emzirebildiysem, herkes emzirir. Bebek emmiyor ya da sütüm yetmiyor diye birşey yok bence, bebeğim biberona alıştı beni istemiyor diye de birşey yok! Koray doğduktan hemen sonra biberonla besledik. Çünkü daha önce de yazmıştım, emme kuvveti yok diye biliyorduk.ama durum öyle değilmiş, günlerce uğraş sonunda Koray'ı önce günde 1 2 defa, sonrasında 1-2 gün şeklinde emzirdim ve böyle böyle arttı emzirmelerim... Koray 9 aylık ve hala emziriyorum daha ne isterim.

konuyu emzirme ile kapattım:)

Bol sütlü geceler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder