13 Aralık 2014 Cumartesi

Oğlumdan yılbaşı hediyesi vaar:)

Evet evet yanlış duymadınız, oğlumdan yılbaşı hediyesi aldım bugün.:) Çok mutluyum.

Nasıl denk geldi , nasıl oldu anlamadım. Hibomla(eşimle) her şeyi paylaşırım, bugün sabah internette görmüştüm Tema'nın yılbaşı ağaçlarını.Ne kadar güzel bir hediye diye düşündüm içimden ama Ezgi ve Zeynep teyzemizin ziyaret edecek olmasının telaşından, hazırlığından dolayı unutmuşum paylaşmayı. Babamız ve babaannemiz biz yalnız kalalım diye dışarı çıktılar. Giderken Hibom, Koray'a "tamam oğlum konuştuğumuz gibi senin işini halledeceğim" dedi.Ben de şaşırdım, beni üzmemesini mi söyledin?  dedim. Hibom da oğlumla aramızda dedi Gülüştük çıktılar. Ezgi,ben ve tonton Koray gülüştük yuvarlandık.. Uykumuz geldi ama biraz daha dayanarak Zeynep teyzemizin gelmesini de bekledik, zaman kısıtlı olduğu için bir çay içebildik Zeynep ile.Misafirlerimiz gittikten sonra Koray'ım uyudu. Ben de kendime biraz zaman ayırdım.Babamız geldi, Koray çılgına döndü ne de olsa en büyük hayranı, en büyük oyun arkadaşı babamız. Ne kadar şanslı, ne kadar mutlu olduğumu anlatmam çok zor :) Az sonra beni çağırdılar odaya. Gittim... Bir baktım yatakta küçük bir hediye ve üzerinde bir not.Sabahki baktığım Temanın yılbaşı ağacı:)

Her anımızı anlamlı kıldığımız,oğlumla ilk yılbaşımızı heyecanla bekliyorum. Hibomla hazırladığımız çok güzel bir yılbaşı süprizine de hazırlıklı olun... önümüzdeki haftalarda...

Sevgiler..
Gökçen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder