25 Aralık 2014 Perşembe

Yılbaşına 1 hafta kala...

Geçen sene yılbaşında maalie beraberdik tabi o zaman hamileydim. teyzelerde tüm aile birlikte kutlamıştık. Koray karnımda kıpır kıpır, teyzemin yaptığı yemeklerle, eniştelerin güzel sesleri eşliğinde çok keyifli bir yılbaşı geçirmiştik. Zaten aradan çok zaman geçmeden Koray da aramıza katıldı:)
Bu sene ailece, yani çekirdek ailece geçirmeye karar verdik. Koray'ın ve ailece bizim ilk yılbaşımız olacak. Koray için bir şeyler hazırlayalım dedik. Daha önce instagramda takip ettiğim arkadaşım bana çok güzel fikir verdi, Koray'ın resimlerinden oluşan kocaman bir yılbaşı ağacı yaptık. hemen paylaşayım:D Daha sonra Koray'ın odasına asmayı düşünüyorum. Ağacımız işte böyleee... Etrafına ışıklar da taktık.. Yaparken çok keyif aldık Hibomla, Koray için de güzel bir anı olduğunu düşünüyorum.


Şimdi sırada oğlumun doğum günü için hazırlayacağım taş boyamalar var. bir sonraki yazımda onlardan bahsedeceğim.


 2015 de bize çok iyi gelecek eminim. Babamız bir sürü balon almış, şişirip Koray'ı ortaya koyup resim çekecekmiş:D Koray'ın bu yılbaşı çok özel olsun, hatılarlarımız hep canlı kalsın...

Herkese şimdiden iyi yıllar diliyorum, sağlık, mutluluk, huzur ile dostluk,sevgi ile, kimseyi kırmadan,üzmeden , kimsenin sizi üzmediği, kırmadığı, aşk dolu bir yıl olsun...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder