8 Ocak 2015 Perşembe

vee mısır patladı:)

Yaşasıınnnnnn,

Uzun zamandır beklediğimiz dişimiz sonunda dün çıktı. Sabah Koray'ımı kahvaltı yaptırırken bardaktan çıt çıt ses duyduk. Evet evet tam da istediğim ses buydu, bir baktık beyaz bir mısır patlağı..

İlk görenden hemen harcırah kesecektim ve bana patladı, herkes üzerime geldi hahahhahahah, tabi oğluma en güzel hediyeyi ve harçlığı vereceğim. Şimdi kafam da haftaya yapacağım diş buğdayı planında. arkadaşlarımızla doğum günü öncesi hem  bir araya gelmek bahane olur, hem Koray'ın dişini kutlama olur, hem de sohbet muhabbet.

- Koray'ın diş pastası kafamda net, yaptıracağım yer de belli
-İpek'ten alacağım diş kalıbı ile  kurabiyeler yapacağım
-Kısır
-Poğaça
-Dişimiz için küçük hatıralar da düşünebiliriz.

Koray'ın dişi için hemen taş boyadım. Keşke bu taş boyamaya daha önceden başlasaydım da, emeklerken, yemek yerken, yanı bu önemli anları çizer boyardım.

Bugünlük bu kadar canlar,
Sonraki günlerde  farklı konularda yazmaya çalışacağım.

Sevgiler,
küçük mısır patlağı:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder