6 Ocak 2015 Salı

Yeni yıl ve Doğumgünü hazırlıkları

Herkese önce sağlıklı, sonra da huzurlu, mutlu, musmutlu bir yıl dilerim. Zaman geçiyor, yaş ilerliyor eee Koray da neredeyse 1 yaşına geliyor.
Evde heyecanlar başladı, Hibomla artık düşünmeye planlamaya başladık. Neler yapsak, nerde yapsak, kimler gelir diye düşünceler sardı etrafımızı.
Koray'ım erken geldiği için yapmak isteyip de yapamadığımız bazı şeyleri de doğum gününde yapalım dedik, mesela bir sürü etiket bastırmıştık doğumda dağıtalım diye
ama kısmet olmadı ama şimdi yapacağım. Liste yapıyorum, parti şiretleriyle görüşüyorum, fotoğrafçı ayarlamaya çalışıyorum. düşünüyorum. Çok özel ve güzel olsun istiyorum.
Aslında kafamdaki mekan belli. uzun bir masa, beyaz sandalyeler. Mart ayında olacağı için havanın durumunu kestiremiyorum.

Geçen sene Koray doğduğunda hava çok güzeldi , güneşli , sıcak kış demezsin. ama şu an dışardaki kar, soğuk korkutuyor. Sıcak bir ortam yaratmak istiyorum canlı renklerle.
hayalimde , kafamda canlanan görüntüleri gerçekleltirmek istiyorum.

Listeme gelince,öncelikle davetli listesi hazırladım.Toplamda,20-25 kişi kadar olacağımızı düşünüyorum. ankarada aile ve dostlar arasında olacak küçük,şirin ve harika bir
doğumgünü olacak :)
Hazrılıklar ;
-Davetli sayısı belirlenir.
-Şirin davetiyeler hazırlanır.

Konsept:

Aklımda belirlediğim konsept var ve cok şirin olacağını, Koray'a da çok yakışacağını düşünüyorum.
Konsept içerisinde;
Doğumgünü çerçevesi
Banner
Tabak-Catal-pecetelik
su etiketi
mısır kutuları ve
isimli kürdanlar bulunuyor.

Mısır kutuları için mısır patlatacağız, minik kürdanları da hazırlayacağım küçk aparatifler için kullanabiliriz diye düşündüm.
Bunların dışında minik kavanozlar aldım, kavanozlar üzerine eşimin doğum için hazırladığı etiketleri yaıştıracağız ve hediye olarak gelen dostlarımıza vereceğiz.
Bir de mınık ayran şişesi sipariş verdm, onlara da limonta koyup üzerine Koray 1 yaşında etiketleri yapıştıracağız..

Benim kafamda tek oturmayan şey mekan, mekanı bulsak, kafamda hersey daha net olacak. Onu da eşimle çıkıp ayarlayacağız, biraz mekan gezeceğiz umarım içimize sinen , güzel bir yer buluruz.


Gelişmeler böyle, bu arada Koray koltuk kenarlarından tutunup yan yan yürümeye başladı, çok komik her yere ulaşıyor, isteiğini alıyor yürümeye az kaldı. 9 aylığız henüz
dişlerimiz çıkmadı, ama ucu görünüyor ha patladı ha patlayacak:D

Sevgiler,

Gökçen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder