21 Ocak 2015 Çarşamba

17.01.2015 - Diş Buğdayımız

Merhabaaaaaaaaaaaa,

Yazmayı ihmal etmeyeyim diyorum,  yine de fırsat yaratamıyorum. Haftasonu Koray'ımızın diş buğday partisi vardı.  Çok özenerek hazırlandım aslında,  annem yaptırdğım şeylere anlam veremeid tabi sonucunu görnce o da çok beğendi. Hangi organizasyon şirketiyle anlaştın diyen bile oldu:)  Gökçen - Hibo organizasyon.  Oğulları için en güzel konsepti yarattılar, işte başlıyoruz.:)



Hazırlıklar:  Öncelikle bir konsept belirledik. Diş şeklinde, arkada kanatları olan bir tema bizimkisi.Klasık, mavı ve tonlarında renk kullanmak istemedim. Burada da bana ilham olan .Hünerli Bayanlar a teşekkür ederim. Müge  hanım oğlu Sinan için hazırladığı Diş Buğdayı bana çok yardımcı oldu. Onun için melek Diş şeklimiz arkasına sarı tonalrı tercih ettih ve internet üzerinden hazılırklarımızı tamamladık. İşte sonuçlar.

Şişeler ve pipetler renklisiparis tarafından. Koray'ın doğum günü için  sipariş vermiştim ama diş buğdayında dayanamadım kullandım:D Ayran şişelerimizi limonata ile doldurdum:D


Pasta :  Eğer Ankara'da yaşıyorsanız ve pasta ihtiyacınız var ise Pastaannecim'i denemelisiniz. Hem eşime, hem de oğluma pasta yaptırdım ve çok memnun kaldım. İnternetten bulduğum resimlerin bire bir aynısı,Farklı birşeyler olsun istedim ve bu pastamızı çok begendim. Buradan belki küçük görünüyordur fakat diş şeklimiz tam bir karış kadardı veee çok lezzetliydi. Teşekkürler Pastaanecim.

İşte Diş Buğdayı Pastamız : ) 


Menü: Sarma, Kısır, tahinli kek, peynirli poğaca,patatesli börek,barbunya  ve tabiki diş buğdayımız.

Ve gelen misafirlerimiz için hazırladıklarım.:)

Taş boyama merakım ElvinDesign'ın muhteşem eserlerinden sonra ortaya çıktı. Herkese dişşeklinde boyadığım taşlardan hediye ettim.

DAha sonra internetten sipariş verdiğim keselere taşımızı ve küçük magnetimizi koydum. Küçük kavanozlara , diş buğday konseptimizden yapıştırdım, poseştimizin üzerine de aynı şekilde. Minik kavanozlara kurabiye yapmak istedim ama zamanım kalmadı, bonibonla doldurdum.  VE teşekkür kartımızı da poşetimizin içine koydum.....Ve sonuç:)


Herşeyi eşimle beraber hazırladık, hepsinden keyıf alarak, eğlenerek.... Bu oğlumuz için ilk partimizdi.  Bundan sonrakiler için de inşallah güzel hazırlıklarımız olacak. İşte organizasyonumuzdan seçme resimler  .......

Sevgiler:)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder