23 Şubat 2015 Pazartesi

Yine uzun bir aradan sonra

      Yine uzun zaman oldu yazmayalı.. Zaman nasıl geçiyor anlamadım. 1 ayı geçti Koray'ın diş buğday partisinden. Tek mısırımızın yanına 5 tane daha eklendi. 2 diş altta, 4 diş yukarıda olmak üzere toplam 6 dişimiz var. :) O kadar yakışıyor ki bıldırcınıma dişler sormayın.

       Doğum günümüz ile ilgili yazmıştım. sonunda mekana karar verebildik. Çok tatlı bir bayan ile anlaştık. Daha önceden karar verdiğim Penguen temasından vazgeçip yerine daha canlı, daha renkli sirk temasını seçtik. Toplamda 30 kişi olacağımızı düşünüyorum , yakın dostlarımız  ve ailelerimiz Koray'ın 1. yaş gününde bizi yalnız bırakmayacaklar. Böyle zamanlarda, dostlarımızın ve ailelerimizin yanımızda olmasından daha mutlu ne olabilir ki. İstanbul'dan, Adana'dan kalkıp gelecekler. Sırf bizim için, sırf Koray için. Ne mutlu bize.

       Temamızı kapsayan çok tatlı photobootlar yaptık Serkan abi ile. Şirin olacağını düşünüyorum. Koray'ın kıyafet konusu, benim kıyafet konum hala havada.. Kafamı şimdi ona yoğunlaştıracağım:)Onun dışında hayat harika, aşk dolu, kış bitiyor yaz geliyor ,kilolar veriliyor, motivasyon tavan yapıyor eeee daha ne olsun...

        Gelsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnn mutlulukkkkk....


       Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder