9 Nisan 2015 Perşembe

Koray'daki değişiklikler

Merhabalarrrrrrrrrrrrrr,

Evet babamın deyimiyle, Koray gün-gün çok değişiyor :) Her gün yeni icatlar , yeni hareketler:)

Koray anlatıyor:)

- Dedemin gözlüğü-saati ve telefonu en fovorilerim. Zaten Telefon artık çalışmaz olmuş. Dedemin doğumgününde alınacak hediye belli. anneme babama sevgiller:)
- Evde benimle ilgilenin, oyun oynayın yoksa yıkarım ortalığı.
- İstediğim şeyi yapmazsanız hemen oturur ağlarım. Dün elimdeki çorabı almak istedi annem, inat ettim ve çorap elimde uyumulum, dalıp gitmişimm...
- En heyecanlı oyunumuz saklambaç.. İnanılmaz heyecanlı, mutlu oluyorum.
- Geceleri uyandığımda yatağımda oturarak anne-babamı bekliyorum:)
- Sabah annemle uyku keyfi yapıyoruz.
- Biraz daha uzun uyumaya başlamıştım ki, bizimkiler çok rahat ettiler yeniden sık uyanmaya başlayayım dedim.
- Yemek yemeyi seviyorum ama kıymadan da sıkıldım canım, biraz daha çeşit lütfen.
- Annem her gün diyette:)
-Dün annem mesaide, babam şehir dışındaydı. Anneannem -dedemle tüm gün başbaşaydım,  eee yordum onları biraz. akşam için  intikam çanları çalıyor.
-Günde 2 kez uyumadım mı huysuzlaşıyorum, çok yoruyorum ama napim aklım fikrim oyunda:D


ve Daha niceleri...
Şimdilik bu kadar:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder