19 Haziran 2015 Cuma

İlk oyun grubu denememiz

Koray için ne zamandır araştırıyorum, nerede oyun grubuna katılabiliriz neler yapabiliriz diye. Bu tip araştırmaları yaparken Gymboree ile tanıştım ve deneme dersine kaydolduk. Cumartesi sabah erkenden, Ailecek yola koyulduk. Yer olarak bize uzak olsa da yine de denemek istedik.

İçeriye girdiğimizde tanıtım yapan bir bayan karşıladı bizi. Oyun grubu için geldiğimizi söyledik, Korayın ismini hemen bir etikete yazıp sırtına yapıştırmamızı söyledi. Herkese ismiyle hitap edilecekti. Hemen yapıştırdık. İçerde ve dışarda resim çekmek yasak olduğundan resim yayınlayamıyorum. O kadar güzel bir ortamdı ki,Temizlikleri beni ebnden aldı, tek veli içeri girebiliyor girerken kendi çorapları üzeründen  firmanın temiz çoraplarından giyiyor.Hasta çocuklar kesinlikle gruba dahil edilmiyor.

Korayın yaş grubu oyun odasına doluştuk, önce fış fış kayıkçı ile başladı dersimiz, Koray gayet keyifliydi. Artkasından tırmanma, arkasında atlı karınca, tahterevalli,öğretmenimizin güzel sesi beni mest etti, Güzel şarkıları, çocuklara yaklaşımı, ilgisi... gerçekten harikaydi. Koray kreşe gitse zorlanacağını çok düşünmüyorum. Bir anda babasını camda görünce inanılmaz heyecanlandı, hemen cama doğru koştu, sonra babasına öpücük atıp devam etti oyununa:D

Gymboree kesinlikle tercih edilebilecek bir yer. Bizim tek dezavantajımız bize çok uzak olması. Yakın olması durumunda 1 dk düşünmezdım. Buradan sesleniyorum bence bir şube daha açmalısınız:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder