25 Mart 2015 Çarşamba

"Circus" Koray 1yaşında

Merhabalarrrrrrrrr,

 Sonunda beklenen gün geldi ve geçti..  Herşey o kadar güzel, o kadar içime sindi ki anlatamam.

Ankara'da gezmediğim parti evi kaldı mı bilmiyorum,  tabi bana yakın,, ulaşımın kolay olacağını, park sorunu olmayacağını düşündüğüm yerlere baktım. Ümütköy, çayyolu, yaşamkent, balgat,çiğdem gibi yerlere..En son internetten Bulut Parti evini buldum. Hibomla gittik görüşmeye. Fiyatları diğer parti evlerine göre daha iyi.. Belirli bir konsept yok, siz ne yapmak istediğinizi söylüyorsunuz gerisini Sümeyra Hanım hallediyor:)

Ben telaşlı, panik bir insanım. Sümeyra Hanım normalde bana süpriz olsun istedi ama ben onu göze alamadım. "Gidip göreceğim ya beğenmediğim  olursa, ya istemediğim birşey olursa" diye telaşlandım. Veee hiçbirşey olmadı:) Bulut Parti Ankara'da bence bu işi, en iyi  yapan yer.. İçimde keşke şu da olsaydı, bunu da düşünseymişim dediğim hiçbirşey kalmadı. Bana bunu yaşatan kişi ise Sümeyra Hanım.

Ortam o kadar neşeli ve eğlenceli ki.. Çocuklar için arkada top havuzu, tırmanma yeri bulunuyor. Büyükler çocukluklarına dönerken ,küçükler kendilerine uğraş buluyorlar. Böylelikle herkes keyifli zaman geçiriyor.

Ailemiz yanımızda, tüm sevdiklerimiz, dostlarımız bizlerleydi. Bu mutlu günümüzde; sevincimizi bir gelişi,bir mesajı,bir telefonu ile paylaşan herkese çok teşekkür ederim....


İşte Sümeyra Hanım'ın eserleri ;

Herşey o kadar dolu doluydu ki.. Masada boş yer yoktu.

Temamız sirk olunca, Koray'a 1 yaş t-shirtu bastırmak istedim. Sıradan bir 1 yazısı yerine konsepte uygun bir baskı bulduk İpek ile. Ve meşhur baskıcımız sunflowers Adana da bizim için hazırladı.

Sirk temasına uygun şapkamız:D Koray nedense başına birşey takılmasından hiç hoşlanmıyor. Bu da tesadüfen yakalanmış bir poz.



                                                             Ve benim mutlu ailem...



İşte benim herşeyim, bıldırcınım, canımın içi...



Pastamız,şekerlerimiz. Misafirlerimiz için hazırladığımız, minyatür atlı karıncalarımız ve pastanın arkasında duran minik lavanta şişelerimiz:D


Koray'ın şapkadan tavşan çıkrma çabaları:)



veeeeeeeeeeee işte o annnn,Koray'ın doğumgünü pastasını yiyişi.. Hayatım boyunca o anı unutmayacağım.Aslında böyle şeylere karşıyım, sağlıklı olmayan birşey yesin istemiyorum Koray.Ama bugün onun günü diye izin verdim. İyiki de verdim.


                                    Bizim için hazırlanan photobootlar..


Konsepte uygun şişelerimiz ve pipetlerimiz.


Koray Circus 



                                                             Koray's popcorn


Koray' cupcakes



                                                                       Koray's Cookies



Veeee bizzz aileceeeeekkkkk




Dayı olmak zor iş vesselam:D











Başta; bana, her zaman destek olan canım kocama.. 
Varlığı ile hayatımıza neşe katan, bizi çocuklaştıran, büyüten, güldüren, ağlatan canım oğluma, 
Her zaman, her anımızda yanımızda olan canım aileme ve dostlarıma...
Ve bu kusursuz partinin yaratıcısı Sümeyra Hanıma...
Sonsuzzz teşekkürler,
İyiki varsınız....
Gökçen 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder