18 Mart 2015 Çarşamba

18 Mart ve Koray 1 yaşında!

Geçen sene bugündü.Hibomla beraber gecenin bir yarısı evden çıkışımız,
doktora gidişimiz,hemen doğuma alınışım.Daha dün gibi, herşey gözümün önünde.
Gözlerimizin buluşması,kokunu içime çekişim, minicik ellerine ,
yanaklarına dokunuşum. Bu tarifi imkansız duyguları bana yaşatan minicik kalbin.

Duygularını, hissettiklerini anlatmakta zorlanıyor,o kadar söyleyecek şey oluyor ki , hangi kelime o duyguyu ifade eder bulamıyor insan. İşte bu güzellikleri, bana yaşatan sensin oğlum.Seninle ben de büyüyorum, çocuklaşıyorum,gülüyorum, ağlıyorum,heyecanlanıyorum. Bu duyguları bana bir de baban yaşattı canım oğlum. Ben sizin yanınızda o kadar çocuğum kii.. sizinlee mutluluklar içimden taşıyor.İçimi bu güzel duygularla doldurduğunuz için çok teşekkür ederim..
Gönlümün prensleri...

Son olarak bıldırcınım,
İyiki doğdun.İyiki gönlüme geldin.
Sana bakmaya doyamıyorum, öpmeye doyamıyorum, kokunn hep burnumda, aklımda hep sen. Sevgimi anlatsam sığmaz buralara..
Sen benim hayatımda başıma gelen en güzel şeysin. Kocama her gün aşık olma sebebimsin

Seni çok seviyorum.



İşte annecim bana geldiğin ilk an. Miniciktin. Ellerin,gözlerin, ayakalrın.. Sen o kadar güçlüydün ki benim balım...Kısa sürede toparladın kendini.

Gülücükler, heyecanlanmalar, küçük kaçamaklar, sen bu hayattaki en güzel şeysin canım oğlum. Gözünün ışığı hiç sönmesin. Hep güzel insanlar çıksın karşına. Ahlaklı ve  güzel insan ol benım canım bıldırcınım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder